Pristatymo ir grąžinimo taisyklės

PRISTATYMO SĄLYGOS

Dovanas pristatysime per 1-3 darbo dienas.

Į DPD paštomatus pristatymas – 2,99 Eur.

Į Omniva paštomatus pristatymas – 3,99 Eur.

Pristatymas kurjeriu iki namų ar biuro – 4,49 Eur

Nemokamai ir saugiai prekes atsiimti galima ir GERO STALO krautuvėlėje Jotvingių g. 7A, krautuvėlė dirba:

Darbo dienomis 8-19 val.

Šeštadienį 8-15 val.

Sekmadienį nedirbame.

Tel. pasiteiravimui 8 677 43098

– Saugiai pristatysime per Omniva ar DPD paštomatus, arba kurjeriu iki namų ar biuro. Pristatymo būdą pasirinksite mokant už prekes.

– Patogu atsiskaityti – sumokėti galite tiek per el.bankininkystę, tiek bankiniu pavedimu apmokant išankstinę sąskaitą. Atsiskaitymo būdą pasirinksite mokant už prekes.

– Jeigu prekes atiimsite patys – atsiėmimo laikas I-V 8:00-19:00. VI 8:00-15:00

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Tikimės jog šį skyrių skaitote tik pasmalsavimui:)

Visgi, jeigu įsigijote netinkamos kokybės maisto prekę, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, turite teisę:

reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba
reikalauti atitinkamai sumažinti kainą, arba
reikalauti grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti už prekę sumokėtų pinigų.
Taip pat aukščiau išvardintomis teisėmis galite pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jums buvo parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.

Jeigu norite grąžinti prekes, nes esate nepatenkinti Jums pristatytų prekių kokybe, norite jas pakeisti arba prekės yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu parduotuve.alytus@gerostalo.lt arba telefonu +370 677 43098.

Jeigu kreipiatės dėl netenkinančios prekių kokybės, turite pateikti nekokybiškos prekės nuotrauką, nurodyti prekės trūkumus bei pateikti prekės pirkimo-pardavimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį ar pan). Jeigu nepateikiate prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti jūsų reikalavimai tik mums sutikus.

Pinigus, kuriuos sumokėjote už nekokybiškas ar nepristatytas prekes, per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo pervesime į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios mokėjote už prekes. Jei mokėjote grynaisiais, būtina pateikti atsiskaitymo kvito (čekio) numerį bei nurodyti banko sąskaitos numerį į kurią norėtumėt gauti grąžintinus pinigus.

Prekių negrąžiname jeigu:

Užsakėte ne tą prekę.
Kokybiška prekė yra Jūsų pačių praplėšta.
Jums nepatiko skonis, tekstūra ir pan.
Prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo.
Ir kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.

Dėkojame, kad perkate!

GERO STALO!

Gardaus maisto namai

Šioje svetainėje naudojame slapukus, kurie pagerina ir Jums pritaiko svetainės funkcijas bei padeda analizuoti srautą. Plačiau apie slapukų naudojimą:  Privatumo politika